szombat, 18 november 2017

2 antibiotikum, melyek együtt szuperhatásosak lehetnek

A Chicagói Egyetem, és az izraeli  Weizman Tudományos Intézet munkatársai megállapították, hogy egyes antibiotikumok együttes használata hatásosabb a kórokozókkal szemben, mint külön-külön alkalmazva.

Heti 3-5 ilyen ital segíthet elkerülni az infarktust

Heti három-öt ital segít abban, hogy a szívelégtelenséget és a szívinfarktust elkerüljük. A szakemberek szerint mindegy, hogy bort, sort vagy éppen röviditalt fogyasztunk, a lényeg, hogy ne essünk túlzásokba. Ha erre ügyelünk, a szesz az egészséges életmód fontos pillérévé válhat, állítják.

Extraszűz olívaolajjal érdemes zöldséget sütni

Egészségesebb a zöldséget extraszűz olívaolajban megsütni, mint főzni, mivel így az ételben található antioxidánsok száma növekszik, ráadásul az olajban található fenolok a zöldségekre is átkerülnek. A fenolok és az antioxidánsok segítenek abban, hogy rákot és a diabéteszt elkerüljük.

Ne spóroljunk a zöldségekkel, csak mert tél van

Amikor nem jutunk könnyen friss, gusztusos zöldségekhez és gyümölcsökhöz a téli szürkeségben, hajlamosak vagyunk elhanyagolni a helyes táplálkozást.

Hogyan vehetjük rá a gyerekeket, hogy többet sportoljanak?

A gyerekeknek napi 35 és 60 perc közötti mozgásra van szükségük ahhoz, hogy egészségesek maradjanak, és testsúlyuk is megfelelő legyen – áll az American Academy of Orthopedic Surgeons ajánlásában.

A problémát sok esetben az okozza, hogy igen nehéz rávenni őket arra, hogy felkeljenek a tévé, illetve a számítógép elől, továbbá a legtöbb szülő számára kihívás az is, hogy zöldséget erőltessenek a gyerekbe. Az átlagos amerikai gyerek nagyjából napi hét és fél órát tölt monitor előtt, ami semmiképp nem nevezhető ideálisnak.

De vajon hogyan vesszük rá a gyereket, fejezze be a játékot, és menjen a szabad levegőre mozogni egy kicsit? Először is, muszáj szigorú határokat szabni a játéknak: maximum egy vagy két órát tölthet a gyerek a monitor előtt, főként iskolaidőben. A szobájukban ne legyen se tévé, se egyéb képernyő.

A szabadtéri mozgás legyen a napirend fix része. Iskola után legyen egy kis játszóterezés, mielőtt hozzáfognak a házi feladathoz. Tartozzon a napi feladatok közé a játék a kutyával a szabadban. Legyen közös séta, kirándulás az egész családnak. Vacsora után sétáljunk egy húsz percet a szomszédságban.

Nem árt, ha a gyerek különféle sportfoglalkozásokra jár, csapatjátékban vesz részt. Mindennek hatására iskolai teljesítményük is javul, nem csak egészségesebbek lesznek.

Kövess minket Facebook oldalunkon is, ahol naponta friss cikkeket olvashatsz, és oszthatsz meg ismerőseiddel! >>>>>>>

Imádják a nézők a Sztárban Sztárt

Imádják a nézők a Sztárban Sztárt

Imádják a nézők a Sztárban Sztárt

Az idei évad második legnézettebb...

Tovább a cikkhez
Mit tennél, ha vezetés közben felbukkanna a hátsó üléseden a Wellhello?

Mit tennél, ha vezetés közben felbukkanna a hátsó üléseden a Wellhello?

Mit tennél, ha vezetés közben felbukkanna a hátsó üléseden a Wellhello?

Különleges élményben lehetett...

Tovább a cikkhez
Az univerzum középpontja

Az univerzum középpontja

Az univerzum középpontja

A DC Univerzum még csak...

Tovább a cikkhez
Így etesd a madarakat télen

Így etesd a madarakat télen

Így etesd a madarakat télen

A tél közeledtével sokan...

Tovább a cikkhez
Aki így öregszik meg, tovább él

Aki így öregszik meg, tovább él

Aki így öregszik meg, tovább él

Ha az idős ember szoros...

Tovább a cikkhez
Ez a 3 fajta viselkedés jellemez bennünket konfliktusos helyzetben

Ez a 3 fajta viselkedés jellemez bennünket konfliktusos helyzetben

Ez a 3 fajta viselkedés jellemez bennünket konfliktusos helyzetben

Spanyol és olasz kutatók...

Tovább a cikkhez

Mit hoz az ősz egészségünkbe?

A derűs, szabad nyári napok után nagy változást hoznak az első őszi szelek. Az időjárás zordabbra fordulásával minden változik bennünk és körülöttünk, véget ér a lazítás ideje.

Bővebben...:

Beköszön az ősz!

A nyárnak sajnos hivatalosan is vége, de van egy jó hírünk: itt az ősz! Ez a színes, változékony, de semmiképpen sem unalmas évszak, amit bár sokszor szürkének és egyhangúnak látunk, valójában rengeteg lehetőséget rejt akár bent, akár kint, a szabadban. A FittKlub oldala ezúttal is igyekszik meghozni a kedvet egy kis őszöléshez, programajánlóval, tippekkel, ötletekkel, hogy könnyebben túltehessük magunkat a nyár elmúlta felett érzett melankólián.

Bővebben...:

Öt tipp az őszi depresszió ellen!

Az őszi hideg, esős és borús napok beköszöntével a hangulatunk is megváltozik, amely hatással van a mindennapi teljesítőképességünkre is.

Bővebben...:

Épp csak annyira laktunk jól, amennyire hisszük

Hiába kapunk ugyanannyit enni, mint mások, ha azt hisszük, kevesebbet ettünk, hamarabb leszünk éhesebbek – állítja egy friss kutatás.

Bővebben...:

A cirkadián ritmusunk is befolyásolja a hízásunkat

fogyókúra

A túlsúly és az elhízás az Egyesült Államokban járványként terjed. Korábban már összefüggésbe hozták a problémát a szegényes étrenddel, sőt azt is megállapították, hogy a nap későbbi szakaszában történő étkezés szintén hozzájárul a súlyfelesleg kialakulásához.

Bővebben...:

3 napos ananász diéta

ananász diéta

Közeleg egy fontos esemény, jó lenne leadni gyorsan pár kilót? Akkor a 3 napos villámgyors ananász diéta neked szól.

Bővebben...: